Din ordre

Ordre bestilling

Vi bestræber os på at afsende din ordre senest næste hverdag efter din bestilling. Vi sender varer alle hverdage kl 13.. Bliver din pakke ikke afsendt fra os inden 3 arbejdsdage efter modtagelse af ordre, bliver du kontaktet via din oplyste mailadresse.

Ved restordre, eller andre forhold hvor levering kan forventes forsinket, kontaktes du af CIHA.
Hvis din bestilling haster og du skal bruge dine varer inden en bestemt dato, er det en god idé at skrive dette i bemærkningsfeltet, når du laver din ordre.

 

Kan jeg tilføje eller ændre noget i min ordre?

Nej. Når din ordre er afgivet, er det ikke længere muligt at lave ændringer.

Du har her følgende muligheder:

  • Annullere ordren og lave en ny (kontakt os gerne for hjælp med annulleringen)
  • Hov, har du glemt en eller flere varer til din netop bestilte ordre? Lav en ny ordre, skriv i bemærkningsfeltet at denne ordre skal pakkes med forrige ordre (husk ordre nummer) og vælg afhentning hos CIHA. Herved betaler du kun porto én gang

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, men kontakt os med det samme.

Vi har eget lager og pakker selv alle ordre, som afsendes kl 13. Derfor skal kontakte os hurtigst muligt via mail rikke@ciha.dk eller telefon 20900023.

 

Uafhentede pakker (i pakkeshop)

Har du ikke nået at annullere din ordre inden for rimelig tid og har du fortrudt dit køb?

Så kan du vælge at nægte modtagelse af pakken. Her ligger varen i den valgte pakkeshop i 14 dage, før den automatisk returneres tilbage til os. Har du betalt fragt for varen, får du altså ikke fragtbeløbet refunderet, hvis du ikke ønsker varen alligevel.’

Hvornår trækker I pengene?

Vi trækker først pengene fra din konto, når den er afsluttet og afsendt. Du modtager en e-mail, hvor der står, at din ordre er gennemført og afsendt.

 

Hvor er min pakke?

Når vi afsender din pakke modtager du et trackingnummer på den e-mail du har angivet under bestillingen.

Vi sender pakker med GLS alle hverdage kl 13. Du kan følge din pakke, ved at indtaste dit trackingnummer her