Levering

Levering

Vi sender pakker hver dag, 365 dage om året med DAO. I særlige tilfælde kan pakkerne dog være for store til at imødekomme DAO’s krav, og vi må derfor sende med Post Danmark. I disse tilfælde leveres der ikke ud om søndagen, da Post Danmark ikke tilbyder denne service.

Leveringstiden i Danmark er dag til dag, hvis du bestiller inden kl. 15.00.

Ved restordre, eller andre forhold hvor levering kan forventes forsinket, kontaktes du af CIHA.

Uafhentede pakker (i pakkeshop)

Ligger varen i den valgte pakkeshop mere end 14 dage, bliver varen automatisk returneret tilbage til os. Så husk at afhente din pakke inden 14 dage. Har du betalt fragt for varen, får du altså ikke fragtbeløbet refunderet, hvis du ikke ønsker varen alligevel.

Priser på levering

Bestillinger over kr. 500,- sendes fragtfrit til din nærmeste DAO Pakkeshop (gælder kun forsendelser til Danmark)

Alle andre ordrer pålægges følgende:

Privatpakke med omdeling af DAO koster 49 DKK
Erhvervspakke Post Damark koster 39 DKK
DAO Pakkeshop på ordrer under kr. 500 DKK koster 39 DKK
DAO privatomdeling på ordrer under kr. 500,- koster 49 DKK
Udlandspakker – pris og transportør afhænger af modtagerland. Pris beregnes efter kg – hvor højeste kg enten i vægt eller volumen afgør pris.

 

Levering til udlandet – inkl. Grønland

Ved levering til Færøerne, Grønland og øvrige udland betales den aktuelle fragt af kunden, uanset ordrestørrelse. CIHA bruger kr. 200,00 som udgangspunkt for udlandspakker. Beløbet reserveres på betalingskortet, men der bliver kun trukket det aktuelle beløb, inden betaling sendes til Clearhaus.

Før pakken afsendes, og betalingskort debiteres, kontaktes kunden for accept af fragtbeløb der overstiger kr. 200,-. Bliver det billigere end kr. 200,- hæves blot mindre på kortet.

CIHA sender primært pakker med Post Danmark og GLS, men andre transportører kan blive anvendt uden forudgående information om dette.

Rettidig levering forudsætter dog at transportøren overholder aftalte leveringstid, i henhold til de transittider de angiver. Såfremt der opstår forsinkelser hos transportøren, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. CIHA kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark eller andre transportører.

CIHA vælger altid den billigste leveringsform. Ved oversøiske lande vil dette betyde, at ordren sendes med skib. Ønskes levering med fly bedes dette noteret i bemærkningsfeltet. CIHA vil i dette tilfælde indhente en pris og hvis den overstiger de 200 kr. vil du blive kontaktet.